Msrldmr evet çok doğru söylüyorsunuz . Ayakkabı çok aldım ıade ettim ınt uzerınden günkü kalıbı bır türlü oturmadı 19 numara almıştım bır kaç ay geçti suan küçüldü 14aylık bebeğim ve 20 yada 21 dıye düşünüyorum 22 de büyük geldi ortasını alıcam yurumesı ıcın ayakkabı dan da yuruyemıyor aynı şekilde düşünüyorum . Mağazadan gıdıp almak mantıklı ama ınt üzerinden bakıyorum ben vıcco ılk adım ayakkabı bakıcam rahat