Beş yaşında oglum var birde bir buçuk aylik hiç durmuyor hep agliyor durduğu zamanlardada büyük oğlum opucem diye üstüne cullaniyor sert şekilde öpüyor sevicem diyor ama suratini salya sümük yapıyor artık konusmaktan yoruldum oglum hastalik bulaşır kardesinin cani yanar demekten yoruldum bagiriyorum bazen yine laf dinlemiyor normaldede simarik bir çocuk zaten her dedigini yaptigimiz icin mi bilmiyorum birde hep yanlız büyüdü sanirim ondan hamileyken hep konustm bak kardesn olucak onunla oynicaksiniz sahip cikicaksin yanlız kalmicaksin diye vurma huyu yok şükür ama tam tersi severken yüzünü gözünü sert opuyo bebekte haliyle aglio zaten zor susturuyorum butun günum başında geciyo büyük olanada vakit ayırmaya çalışıyorum yinede oynuyorum bazen telefonumu veririm cani sikilmasin diye bir sürü oyun indiriyor ama yine ayni içten içe kiskaniyor mu anlamadım babasida bende bir an bebeği yanlız birakip birşey yapamıyorum bazen tam uyutuyorum rahat edicem yada gidip yemek yapicam temizlik yapicam hoop bir bakiyorum abisi başında seet sert sevmeye çalışıyor ağlatıyor deli oluyorum bagiriyorum napicam bilmiyorum artk çok bunaldm zaten geceleri hiç uyumuyorum bebek aşırı huysuz birde büyüğüm böyle yapınca aşırı sinirleniyorum babaanesine gönderiyorum oynasın diye ordada kuzenleri var Amcaları var ilgileniyolar yinede aynı çok bunaldım çok zormus iki çocuk esimde ev işlerinde yardım eder yinede çok zor siz nsil baş ediyosunuz