esra101010 sizin bebeğiniz sever mi bilmiyorum ama benimki kanguruyu hiç sevmedi dün kanguruyla metroya binip 20 dklık bir kabus yaşadım kendini geriye doğru attı çok bunaldı asla uyuyamadı otursam oturamadım ayakları büzüştü biz hiç rahat edemedik bebek arabasında saatlerce uyuyor dışarıda çok rahat oluyor kanguru biraz kısa süreli çıkışlar için bence ama sizin bebeğiniz sever mi bilemem tabi :)