gencmom_ ben size birşey anlatayım, evlendim bir kadın doğuma gittim hormonlarla ilgili sorunum vardı 95 kiloydum doktor doçent olan biri bana yüzüme yüzüme senin çocuğun olmayacak git kilo ver çocukta bekleme dedi. Ağlayarak kocamı aradım boşanalım diye sağolsun hep destek oldu, ve ben bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Sizin doğurganlık yüksek gözüyor ama tabi tam tabirini bilemem