Aysenur76
Şu an sonuç gaz sancısı çıktı diye böyle düşünüyorsunuz Allah korusun dedikleri gibi bağırsak düğümlenmesi veya daha başka ciddi bir durum da olabilirdi, röntgen çektirmeden bilinemezdi böyle düşünün. Çok şükür ki önemli bir şey yokmuş. Masajlar yapın karnına, ayaklarını ileri geri oynatın. Ayaklarını sıcak tutun. Emziriyorsanız yemeklerinize bol bol kimyon serpin. Mamalarına, ek gıdaya zeytinyağı damlatın bir iki damla. İçiniz ferah olsun, yapılması gereken bir şeymiş ve yapılmış nihayetinde her şey yine onun sağlığı ve iyiliği için. Bizde 9-10 aylıkken bronşiolit teşhisi için röntgen çektirmek zorunda kalmıştık. Şu an 15 aylık. Hiç bir şey olmaz evelallah. Ne ameliyatlar, ne narkozlar veriliyor bebeklere, çocuklara.. Biliyorum ve anlıyorum insan kılına zarar gelmesin istiyor ama sağlıkları söz konusu olunca da el mahkum doktor ne derse o.