Kızlar henüz emin olmamakla birlikte sadece hissiyat yönünden hamileymişim gibi hissediyorum. Korunmasız ilişki yaşamadım (prezervatif) ama normal olan akıntım hiç yok bir de normalde yumurtlama zamanimda yumurtlama akıntısı da görürdüm öyle anlardim bu ay hiç görmedim. 3 yaşında bir oğlum var olursa tami tamına aralarinda 4 yaş olacak. Oğluma da Şubat’ta hamile kalmıştım Kasım da doğmuştu olursa yine öyle olacak. Çocuklarının arasında 4 yaş olan annelerim ne zorluklar yaşadınız çok zorlanıyor musunuz sizce ideal mıdır olursa. Hamileysem üzülmem sadece taşınma durumumuz var onu hallettikten sonra düşünüyordum. Degilsem de üzülmem 🫠😵💫 kafa allak bullak😅