Aylık 34 tl ye güya istediğimiz soruları sorup anında yanıt alabileceğimiz bi abonelik. Adana’da bi doktor kendisi ama soru falan soramadım asla kendisinden yanıt alamadım aboneliği iptal ettim böyle durumlarda bir bedel ödeniyor mu acaba hiç bi fikrim yok sizlerin bilgisi var mı ?