Arkadaşlar merhaba 33 aylık kızım var 24 aylıktan itibaren kreşe gidiyor son 2 aydır geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor son 2 haftadır sürekli farklı odalardan dinazor geliyo tilki var diyo ben olmadan başka bir odaya geçmiyor çizgi filmde izletmiyorum hiç nasıl bir yol izlemeyelim başına gelen oldumu hiç