Zeynepmustafa5763 Kızlar 6 ay 15 gunluguz ve 2 haftadır pisik geçmek bilmiyor travazol kullandık ise yaramadı sudocrem kullandık oda yaramıyor sabunla falan da yıkadım ama yok geçmiyor tecrübeli anneler fikirlerinizi alabilir miyim?
mogz Zeynepmustafa5763 pişik için pişik olmadan krem kullanmak önemli ayrıca ıslak olmamasına yapabiliyorsanız sık yıkayıp kurutup hava almasına dikkat edin umarım geçer 🥹
Nismom Zeynepmustafa5763 bizimde antibiyotikten dolayı böyle bi durumumuz olmuştu. Hemşire oksizinc diye bir krem önerdi. Çinko ve balık yağı içeren. Resmen mucize gibi. Akşam banyo yaptırıp sürdüm. Sabah kalktığında hiç birşey kalmamıştı. İsterseniz bi doktora danışıp kullanabilirsiniz.
Merhaba05 Zeynepmustafa5763 biz antibiyotik kullanmıştık. Antibiyotik ishal yapmıştı ishalde pişik yapmıştı derken doktorumuz eczaneden 3 krem aldırdı onları karıştırıp günde 3 kere sürdüm 2güne kalmadan geçti. Kremler; hamazinc,fito, travazol
Zeynepmustafa5763 mogz bakim ve pisik kremi kullanıyorum pisik olmasını beklemeden altını uzun süre tutmam islak mendili yıkayıp kullanıyorum ama ishal oldu 3 gün sonrası pisik🥺
mogz Zeynepmustafa5763 sıvıyla teması çok olmuştur bence kremi bizler düzgün kullanmıyoruz pasta kreması sürer gibi kalın tabaka sür pişik yerlerine iyice suyla teması dursun yavaşça azalıp gidecek ve zeytinyağ has varsa elinizde onu sürün sabaha iyileşiyor
Zeynepmustafa5763 mogz ince tabaka şeklinde uyguladım zeytin yagida kullandım has olanı ama bazıları disten dolayı falan diyorlar ishal oldu 3 gün
bebek12345 Zeynepmustafa5763 merhabalar öncelikle sabun vs hiç bişey sürmeden ıslak mendil dahi kullanmadan saf su ile temizliğini yapın uzun süreli pisliklerde alerjik açıdan düşünülür benim bebeğim de aynı şekilde alerji çıktı ıslak mendil bebek şampuanı dahi kullanmadan altını saf su ile yıkayıp kantaron yağı sürdüm tabi onu da ilk denedim alerjisi varmı yok mu diye kantaron yağına alerji olmayınca sürmeye devam ettim arada olur pişik kantaron yağı ile hemen toparlıyor fakat ufak bi yerinde denemeniz lazım kantaron yağını alerji yapıyor mu diye
aysennnnnn Zeynepmustafa5763 bepantol sensidaily işe yarıyor bizde de sudocrem işe yaramadı onu bi sürdüm geçti valla, deneyin siz de bizim de gevmiyordu o geçirdi
Zeynepmustafa5763 aysennnnnn dimi çok inatçı geçmek bilmedi bi türlü çok üzücü birsey bu şekilde görünce
YagmurGuness Zeynepmustafa5763 merhaba doktora gösterdiniz mi? Mantar olabilir piştikten ayırt etmek zor oluyor
4156321ss Zeynepmustafa5763 yıkadım güzelce kuruladım bebek pudrası kullandım bir de doktora götürdüm 3 tane krem verdi hipokort madecesol canestan üçünü sırayla sürdüm önce birini 2 dk sonra diğerini altını sık değiştirdim bir krem bi pudra 2 günde toparladı