Bebeğine gece sen bakma mümkünse çünkü seni gördükçe meme isteyecek çok ağlarsa falan alabilirsin kucagına ve en önemlisi kararlı ol bu konuda ya çok agladı emzireyim falan dersen bırakman daha zor oluyor ve bebişlerimiz maşallah çok zeki hemen kullanıyorlar bu durumu allah yardımcınız olsun