Şu an 3 aylık valla saat tutmadım her istediğinde emzirdim. Aman aman bi sütüm de yok zaten mama veriyorum duruma göre. 40 ı çıktıktan sonra gece uyandırmayın sakın ( özel bir durum yoksa) acıkınca kendisi uyanıyor. Ve benden tavsiye yarım kundak yapın mutlaka uykusunu uzatıyor