leopar 12-12-34-76 Nexus Kompresörlü Nebülizatör aldım geçen gün bağa iyi sesi biraz rahatsız ediyor ama ondan önceki kullandığım da öyleydi genelde sesleri öyle
Minel-inannesi 12-12-34-76 nimo pirize takilandan kullaniyoruz. Gorumcemler 5yildir sorunsuz kullaniyolar diye bizde o markayi tercih ettik. Butcenize gore omron da alabilirsiniz
12-12-34-76 leopar teşekkür ederim ama bana biraz sessiz lazım oğlum uyanıkken izin vermiyor sadece yatarken kullanabiliyorum. Ve tabi onu uyandırmamasi lazım
leopar 12-12-34-76 haklısın o konu sorun ya ben açıkçası sese bakmadım iyimolsun havasını güzel atsın
12-12-34-76 Minel-inannesi bende de var nimo dayımdan aldım bende sevdim memnun kaldım ama asıl sorum şu olmalıydı aslında taşınabilir olanlar mi daha kullanışlı acaba
Minel-inannesi 12-12-34-76 benim kizimin cocuk doktoru taşınabilir “mesh” olanlari onermedi. Pirize takilanlar kompresörlü oldugu icin ilac çözünürlüğü daha sağlıklı olur dedigi icin mesh olanlardan almadik.
1gunes Asyasemin2013 yani serum fizyolojik ile enerken ne zmn kullanilir bilmiyorum ama tıkanıklık var ise kullanilabilir surekli cektirme yapmaktan iyi bence
Neslimmmmm 12-12-34-76 omron marka kullanıyorum doktorlar kompresörlü nebülazötrlerden öneriyor bu markada iyi bi marka olduğu için bunu tercih ettik memnunum.