Azygos Merhaba bizim bebiş gece gündüz doğru düzgün uyumuyor en uzun uykusu 2 saat sizde durumlar nedir ne yapmalıyım gerçi gaz çok engelliyor uyumasını ve emmesini tavsiyelerinizi bekliyorum
Htlpyrk Azygos ben bebegimi o zamanlarda zor uyandirirdim emzirmek icin. 6-7 saat uyudugunu bilirim. Hatta korkudan annemlere sorardim surekli cok uyumuyo mu diye. annemde alti kuru karni tok ve gazi yoksa uyur kizim korkma derdi. 40 indan Sonra gaz sancilarimiz basladi. o donemlerde emzirirken uyurdu ve uyuyunca gaz cikarmazdi on dk sonra kivranmaya baslardi. Bizde esimle yatirmadan once (yun ince bir yastigin ustune yatiriyordum) sicak su torbasiyla isitirdik yakmayacak sekilde sonra yuzustu yatiriridim. Baya faydasini gordum. Ayaklarini sicak tutun ben temmuz ayinda bile iki kat corap giydirirdim. Internette gaz masajlari var onlari yapardim. Cok sukur bi iki haftada asmistik biz bu durumu. Aa bide kehribar takmistim sol ayak bilegine sanirim oda fayda etti. Sifa bulsun yavrunuz misil misil uyusun:)
Nilikos 2 saat yeterli bi uyku bu günlerde zaten 2 saatte bir emzirmek gerekiyorya uyandırmayla uğraşmanıza gerek kalmaz 👌🏽
Azygos Nilikos genelde 30 dk uyuyor anlamadım gitti 2 saat uyusa şok oluyorum ki sadece günde 1 kez öyle uyuyor
Azygos Nilikos acaba düzelir mi tecrübeli annelerden fikir almak istedim esniyo çılgınlar gibi uyumuyor uyutmayı mı beceremiyorum acaba
Azygos Mom103 acaba düzelir mi tecrübeli annelerden fikir almak istedim esniyo çılgınlar gibi uyumuyor uyutmayı mı beceremiyorum acaba
Badevehande Benimde kızım 39 günlük uyurken başında bekleyip gazı varken poposunu pışpışlaya pışpışlaya 1 saat uyuyor bazen 1,5 ama başında hep biri olmak zorunda kendi kendine gaz sancısına uyanıyor yoksa
Myagz Azygos iki Aydan sonra belki canım bebekten bebeğe değişir benim oğlum altı aylık olacak hala en geç üç saatte kalkılıp emer gece arkadaşım yedi saat deliksiz uyuyor diyordu üç aylıkken 🙄🙈
Duygu-Duygu Oğlum 3 aylik 2 aydır gaz yüzünden uyanıyor gündüz yarımşar saat uykuları.Gece de 5 -6 uyuyor toplamda. Gazını kendi çıkarana kadar uğraşacaksınız malesef:( yavaş yavaş daha iyiye gidiyor uykular uzuyor.Surekli huy değiştiriyorlar iyi olur inşallah Allah yardımcınız olsun 🙏
Peony Sağıyor musunuz? Sütünüz nasıl geliyor? Acaba yeterli gelmiyor da sık sık acıkıyor mu ya da doyurucu mu değil? Bunlar aklıma gelen ilk şeyler ama tabii 2 saat normal bir süre. Eğer 30 dkdan filan bahsediyorsak mutlaka bir sıkıntısı vardır bebişin annesi.
Duygu-Duygu damlabozkaya Peony sütüm olduğu saatlerde emse de sık uyanıyor. Çok sık emdiği için akşam saatlerinde sütüm azalıyor.3-4gundur böyle haftaya kontrolümüz var doktora danisamadim henuz
Azygos Htlpyrk yaa ne güzel 6-7 saat hayal gibi insaallah nasip olur bize de tavsiyelerinizi dikkate alıcam saolun