İlk penguen marka aldım nerdeyse 24 saatin sonunda bile mama yapılacak sıcaklıkta oluyordu ısıdan memnundum ama 1 ay sonra baya su akıtmaya başladı iade ettim.2 hafta öncede decatlon aldım burdaki yorumlara bakarak. Gece 12 gibi kaynamış suyu koyuyorum ertesi gün 5,6 ya kadar mama ısısına kadar ılıyor. Şimdilik memnunum.