Kızlar selam doğum yapalı bir seneden fazla oldu bugün farkettim ki sezeryan dikiş yerinde sivilce gibi bir top vardı patlattım ama kabuk bağlarken kararmış sanırım kıl dönmesi olmuş baya küçük mercimek tanesi kadar. Sorun olur mu acaba Hastaneye gitmek istemiyorum