gulsumyeter2415 maygirl yani yemesi güzel ama emekliyor hareket halinde yakıyor sanırım anne sütü aldı hala da alıyor sağlıklı olsunda zayıf olsun sağlık ocağında zayıf diyince taktım ama sağlıklı olsun da zayıf olsun
Bebegimm1 gulsumyeter2415 siz hiç doktora götürmediniz mi tahlil falan rutin kontrol için şundan dolayı diyorum eğer gittiyse doktorda söylerdi size yemeside iyi demişsiniz eğer beslenme güzelse düzenli kılo alıyorlarmı oda önemli ama yiyip de kılo almıyorsa tahlil verirsinz
gulsumyeter2415 Bebegimm1 tabi ki gittik geçen ay gittik en son bu ay için daha randevu bulamadım ama her şey güzel demişti
Melekgzldr gulsumyeter2415 eğer yemeleri iyiyse sıkıntı yapmayın. Ne yediriyosunhz mesela normal bi günde
gulsumyeter2415 Melekgzldr yani kahvaltıda yumurta bazen patates pankek krep tarzı ben ne yiyorsam öyle demem daha iyi olur öğlen çorba anne sütü alıyor muhallebi yapiyorim bazen akşamda yemekte ne varsa çorba yiyor yine ara öğün yine meyve
Zeynepefem gulsumyeter2415 açıkçası zayıflar benimki de 4.5 yaşında ve 18 kilo benimkinden küçük 4 yaşında bi kız çocuğu 20 kiloymuş onu duyunca bende biraz üzüldüm benim oğlum da zayıf o çocuğa göre. Bilmiyorum normal mi ama inşallah normaldir kiloları ❤️
Htcypc biricikk biz mamayi hic sevemedik zaten anne sütü agirlikli gittik 5 ayliktan itibarende gidalarla devam ediyoruz. Ben 3 gün kuralına uymadim ek gidada onu rahatsız etmeyecek herseyi tattirdim
gulsumyeter2415 Melekgzldr yani doymasa ağlar ve huzursuzluk yapar hiç yapmıyor sağlıklı olsunda zayıf olsun sıkıntı yapmıyorum sanırım annelik iç güdüsüyle kafaya fazla taktım
naz22 gulsumyeter2415 benimde kızım 14 aylık 8.200 ama bence gelişiminde,anlamasında bir tuhaflık yoksa zayıf olmaları çokta problem edilecek bir durum değil.Bazı çocuklar genetik olarak zayıf oluyorlar.
mirayyldrm19 gulsumyeter2415 16 aylik kızım 6.600 kilo zayif biliyorum ama gayet saglikli zaten 1 kilo dogdu takmiyorum o yüzden artik
gulsumyeter2415 mirayyldrm19 aynen öyle sağlıklı olsunlar en önemlisi o benim oğlum da 2900 doğdu büyük oğlumla 3 kilo doğdu
Burcu60 gulsumyeter2415 iki oğlunun kilosu da sizinki gibi ogkjm 5 yaşında 16 kilo küçük oğlum 13 aylık 8700 mama kullandım içmedi büyük oğlum boyuna gifiyor doktor normal dedi kcuuk oğluma da minyon dedi
gulsumyeter2415 Burcu60 sağlıklı olsunlar da zayıf olsunlar annelik iç güdüsüyle kafaya fazla taktım sanırım
Burcu60 gulsumyeter2415 aynen öyle bende şu an hiç takmıyorum sadece boş konuşanlar biraz üzüyor i kadar
ozlemcyhn gulsumyeter2415 4 yaş 15 kilo az tabiki ama sağlıklıysa değerlerinde sorun yoksa sıkıntı yoktur bir baktırın
gulsumyeter2415 Bebitombuyuyor 7 buçuk yaşında gorumcemin kızı 14 kilo ne yaptıysa almıyor her ay muayene falan oluyor tahlil falan yapılıyor bişi yok