Merhaba güzel anneler , bebislerimizin gelişim , ek gıda sürecini birlikte konuşalım, birbirimizden öğreneceğimiz şeylerimiz mutlaka olur.
Önce ben başlayayım bebeğim 8.100 gr boyu 68 cm , mama ile besleniyrz yaklaşık bir ay önce başlamıştım ek gıdaya, yüzüstü yatmayı hiç sevmiyor:( sürekli ayakta durmak istiyor , etrafimizda ne varsa zaten hep ağzımızda:) dişlerimiz henüz çıkmadı ama aşırı salya var