Akyel001 Kızlar merhaba ikinci bebeğim acaba ben mi unuttum kızımın altta iki üstte 4 tane dişi cikmis 14 aylık bugün fark ettim altta baya ileride azı dişi cikmis normal mi altta çıkan ilk iki dişin yanındaki dişin çıkması gerekmiyor muydu