Elifelifelif azalmak yerine bebeğin emmesine göre düzenlendi diyelim. Yenidoğan gibi şaldır şaldır olmayacak, kabul edelim, ama aslolan bebek emiyor mu, memnun mu, yetiyor mu. Zaten sabah-öğle-akşam yemek yiyorlar artık :) ben giyilebilen pompa aldım, bir tık daha rahat, rahat da bir ofisimiz var ama işim gereği dışarda olunca bir dğzenim olmuyo. Mememi sıktım süt gekmedi demeyşn, bir de bebek emerken sıkın mesela. )))) Memelere ve süre güvenmeye devam etmek laım :))