Civan percemi içiyordum lısede cok fazla agrılarım olurdu butun kadın hastalıklarına sıfalı bır bitkı reglımın nırınce ıkıncı gunu içerdım butun hafta agrısını keserdı sonra bır bardaga sonra ayda bırkac sefer agrım oldugunda sonra tamamen bıraktım bu aralar yenıden ağrılarım oluyor hemen söyledım anneme gonder bana dıye sagolsun gonderdi için faydasını cok görursunuz tadı bıraz acımtrak ama o agrıyı cekıcegıme bır bardak ıcerım dıyordum cunku cok sıddetlıydı agrıalrım sukur artık oyle sıddetlı degıl zaten zamanla tadınada alıstım gayet rahat ıcıyordum