Berenkeremannssi 3gün önce Doğum yaptım dikişlerim idrarımı yaparken çok acıyor affedersiniz birde altıma kaçırıyorum normal mi ilaç olarak sadece batıkon kullanıyorum başka ne yapabilirim lütfen yardım edin yanımda kimsemde yok 2.çoçugum çok zorlanıyorum
Sevilay_y Berenkeremannssi idararının yakması normal canım kuru tutman gerekiyor yaranı kuru ütülenmiş bez koy canım ped koyma sakın daha kötü oluyor. Belden aşağını sürekli ılık su ile yıka. Bol bol su iç lifli gıdalar tüket kabız olmaman lazım. Geçici bir süreç biraz sabırlı ve dikkatli olman lazım. İnanki 20 güne kadar dahada hafifleyecek hele 40 günde tamamen bitecek inşallah. Rabbim kolaylık versin geçmiş olsun
Berenkeremannssi Sevilay_y Çok teşekkür ederim bugün doktora göründüm enfeksiyon kapmış olabilirsin diyerek bana tek kullanımlık hap verdi onu deneyeceğim bu gece sizin de dediklerini de yapacağım çok sağolun Allah razı olsun cevap verdiğiniz için