ftmzclkp Canım asla kınamak veya işine karışmak değil amacım.Seni en iyi ben anlarım bebeğim kolik değil amaa uykuyu asla ama asla sevmiyor.Bende çok zorlanıyorum saatlerce uykusuz kaldığım oluyorr eşim çalıştığı için çok yardımcı da olamıyor elinden geleni yapıyor.Bebeğim 10 aylık ve hala uykuyu sevdiremedim.Bebeğinin huzursuz olmasının bir çok nedeni olabilir.O damlalar sanılanın aksine gerçekten pekte yararı yok bana göre.Kayınvalidem hastanede çalışıyor sırf bu damlalar ve şuruplar yüzünden kaç çocuk bebek komaya giriyormuş.Bebeğim ne kadar yorarsa yorsun isterse saatlerce uyumasın yine de o damlaları kullanmam.Sende bence bir doktoruna danış.Çevrendeki bilgiler pekte sağlıklı olmayabilir.