Oaoa Şu an hangi balıkları tüketiyorsunuz arkadaşlar ? Pişirme yöntemleriniz neler? Haftada düzenli olarak tüketiyor musunuz ?
S_D Oaoa düzenli olarak tüketmeye gayret ediyoruz diyelim 😊 Çupra, levrek, somon hamsi bu sıralar güzel onları tüketiyoruz. Oğlum levrek ve çupra çok seviyor. Fırında yapıyorum genelde.
Ankarali Oaoa ben de firinda hamsi yapmıştım benimki de çok severek yedi, tepsinin altına soğanları döşedim yanlarına patates döşedim üstüne balıkları biraz mısır ununa buladim pişirdim
Pinkbery Oaoa somon ve hamsi yediriyorum Buharda haşlıyorum genelde. Gecen gün hamsiyi tavada yaptım soğan maydonoz carliston biber falan karıştırdım oda güzel oldu😀
Oaoa S_D dip balıkları grubunda olması beni tedirgin ediyor biraz yüzey balıkları tercih etmelisiniz diyo onda da seçenek çok yok gibi.Teşekkür ederim bu arada 🌸💕☺️
snyck Ankarali çoğu yerde 1 yaşından önce balik önerilmiyor 8 ayindan sonra tadabilir deniyor onun dışında da nasil yiyebildi merak ettim benim kızım cok istahli 8 aylik ama yemez suan et ona kati gelir
Ankarali snyck bana doktorumuz 7.aya doğru tadımlık olarak verebilirsin demişti ben de tadımlık olarak verdim yediği toplamda bir hamsi ya var ya yok maşallah iştahlı ise bebeğiniz çok şanslısıniz benimkinin da maşallahi var 🤗🤗
snyck Ankarali ne bileyim herkes korkutuyor erken diye daha kiyma bile baslamadim soylemesi ayip bugun balik yedik bilsem ayırır denerdim seviyor mu diye 😊 tabi dedigim gibi daha cok kati seyleri sevmiyor bazen çıkarıyor corba yada püre olunca cok istahli