patulya Artık uykusuzluktan düşüp bayilicam diye çok korkuyorum sürekli emmek istiyor acaba doymuyor mu mama mi versem diyorum kesik kesik uyuyor karnı şiş gibi gazını çıkartıyorum tekrar emmek istiyor sürekli bı kisir döngüdeyim ne yapmaliyim
Kbrrrr_58 patulya ilk 3 aya kadar öyle oluyor maalesef benim bebeğim de öyleydi Şuan 4 aylık rutine bindi geçici bi süreç
MerveKantekin23 patulya atak haftası olabilir mi ne kadarlık bebiş bizde atak zamanı hep böyle oluyordu yani insan canından beziyo ama geçiyor bi iki güne
miracatilla patulya gazlı bebek emdikçe rahatlamaz. Öncelikle sarılık tehlikesi geçti ise 2 saate bir emzirin. Çünkü aksine bebeğin gazı varsa emmek ister emdikçe yediği de gaz yapar gaz oldukça emicem der emdikçe gene gaz olur.