Soğuk su ile masaj yapmıştım ben o işe yaramışti biraz. Çok zorlanmustim bende sağa sola dahi dönemiyordum birkaç gün acısını çekiyorsunuz malesef.ama sonradan eczade bir ilacının olduğunu duymuştum o süt salımıni durduruyormus .Dayanamayacak derecedeyseniz bir sağlık ocağına gidebilirsiniz