karahann emin olun doğumdan daha kolay. Zaten kolunuza iğne yapılıyor hissetmiyorsunuz.
Doğumla kıyaslamanız da saçma.
Taktırdım 7 ay oldu kilo vs yapmadı ama kıllanma yaptı çok hafifte sivilce. 6 bindi 7 ay önce şuan bir fikrim yok fiyst konusunda.
Daha adette olmadım emziriyorum.
Bir çocuğun sorumluluğunu almaktan iyidir yan etkileri