Necii Kızlar merhaba oğlum 5 aylık ve son 2 günde canı sıkıldıkça çığlık atıyor.Mesela tam uyku saatine yakın tam mama sağtine yakın ağlamıyor gözünden 1 yaz damla yok ama deli gibi çığlık atıyor bu normal mi?
UykuyaHasrett Necii çok normal 😂 bu ay çığlık atmayı,kendi seslerini tanımayı öğreniyorlar bizim gibi zamanlamaları da olmayınca istedikleri her an bunu deniyorlar 😂😂
fatmajale Necii benim de kızım aynı netten araştırdım enerjilerini öyle atıyorlarmıs ne kadar doğru bilmiyorum ama 🫠
zeynepgevil Evet kendi sesini keşfetmeye başladığı için yapıyo bie süre sonra normale dönüyor merak etme 😂