sedatatlas mesela arkadaşın oğlu
sevimailesi 7.5 kg imiş benim kızım sadece anne sütü ile 6 kg falandı. Siz persentile bakın. Ortalama değer ya da ortalamaya yakınsa dert etmeyin. Doyuyor mu ona odaklanın. Bezi sayısı ve o ay olan kilo artışına göre. Artık 3 ayı geçtiği için zaten kilo alımı yavaşlayacak. Doyuyorsa kilo almasa da sorun etmeyin😊