busesa89 kizim su an 15ayi geciyo, butun demir damlalarini denedim. yaklasik 6aydir newvit kullaniyorum. Ama size doktorumun bana soyledigini soyleyeyim. Hangi damlayi kullanirsan kullan bebis kabiz olacak cunku sadece anne sutu yada mama almaya aliskin olan bunyeye yeni bi besin türü giriyo, haliyle vucudu tepki veriyo. Bu tepki hali ek gidaya baslayincada olabilecek bi durum. Haftada 1 damla degistirip durmana gerek yok sec birini kullan, hepsinin formülü benzer zaten deyip kovalamsiti beni😊