5 ayllk erkek bebeğim var. 1 aylıkken kakasını yapamamaya başladı. Sadece ya fitil ya da lavman ile yapıyordu. Doktor doktor gezdirdik. Şurup yazdılar faydasız,, 10 seans masaj yaptılar 3 aylıkken faydasızz.. Sadece sulu yemekler tüketiyorum o da bi fayda etmiyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. 10 gün bekliyorum sonra lavman yapıyorum, fitil ile bile yapamıyor artık. Doktorlar düzelir diyor ama düzelmiyor. Yapılabilecek her şeyi ama her şeyi yaptık düzelmiyor. Başına gelen varmı bağırsal tembelliği?