Gokce122 Kızlar merhaba 2 gündür benden leke geliyor kırmızı gibi kırmızıya yakın yani ama bi türlü sökülüp gelemedi . Hiç olmadı daha önce böyle bisi hamile riskim varmıdır sizce korunma durumumuz güvenli değil geri çekilme
Maviim Gokce122 Benim her zaman öyle başlar 2 gün lekelenme gelir sonra sökülür. Belki sizinde hormonel bu ay böyle oluyordur
ebebe Gokce122 geçen ay benim de öyle full leke geldi 6 gün doğumdan sonra duzene oturmadı diye düşünüyorum. Kendimden o kadar eminim ki test bile yapmadim hep korunduk çünkü. Bu ay merakla bekliyorum ben de
Elfelf475 Gokce122 ben bunu 3 4 aydır yaşadım. Doktora gittim bir şey cıkmadı. Ama ben emzirmeyi falan sonlandırdıgım dönem oldu diye acaba hormonlar ile mi ilgili diye yorumladık. Siz de bence bir doktor kontrolüne gidin. Her kahve leke de hamilelik değil.
tombikdonerkankasiiskender Bebek varsa yerleşme kanaması olabilir bebek yoksada mevsimsel olabiliyo yada antibiyotik falan kullandıysanız o bile etkiler test yapmanız en doğrusu
Gokce122 tombikdonerkankasiiskender yok hiç bir ilaç kullanmadım. Test yaptım ama çıkmadı heralde mevsimsel teşekkür ederimm