199887 Kizlar doğum yapali 6 buçuk ay oldu ama göbeğim hamileligimden oncede biraz vardir dogumdan sonrada cok belirginlesti şimdi bazen eşim söylüyor gitsin su gobek bende diyorum daha yeni bebegim büyüsün ben zaten simdi emziriyorum surekli zaten süt olsun diye yiyorum da bu gobek için sizler ne yaptiniz yapan varsa aranizda bana da bisey diyebilir mi lutfenn bu arada 69 kiloyum basen bolgemde kilolu
rguness 199887 benimde göbeğim çıktı doğumdan sonra 4 ay oldu ama illa gitsin diye şuan kafama takmiyorum eşimde hiç sorun etmiyor doğum yaptın çok normal zamanla gider diyor sizde takmayın bence
Almilaikra 199887 Bende aynı durumdayım aslında hamile kaldığım kiloya düşmüştüm ama bı kaç kilo geri aldım tekrar 68kiloyum şuan kendimde rahatsız oluyorum kıyafetlerim dar geldikçe cıldiriyorum tek sorun aşırı tatlı yemem durduramiyorum kendimi diyetisyene gidicem emziren anne diyeti diye bişey varmış onu deniyicem bı
gbkorkmazzzzzz 199887 sizin bedeniniz eşiniz de olsa size saygı duymadı gerekli. Göbeğiniz belki hiç gitmeyecek o zaman ne olacak yani? Siz kendinizi ne zaman hazır hissederseniz o zaman sizin için en sağlıklı yönteme başvurur kurtulursunuz. Şu an spor yapamaz diyet yapamazsınız çünkü bebeğiniz çok küçük. Benim oğlum 10 aylık oldu ben 30 kilo aldım şu an kendimi hazır hissediyorum diyet ve spora başladım. Bu bi süreç lütfen üzülmeyin geçecek 🌸
bircanmom 199887 süt için yemenize gerek yok ki. Bu mantık yanlış yani. Sağlıklı şeyleri vakti zamanında yerseniz hem süt olur hem kilo verirsiniz. Ayrıca en iyi süt bol bol su demek
zekob Biraz kabaca olacak da eşiniz zekasıyla sorunu var herhalde anne oldun bedeninin illaki değişecek destek olacağına köstek mi oluyor ayyy böyle insanlara sinir oluyorum takmayın kafanıza elbette verirsiniz bir şekilde gitsin bu göbekmiş içinde bebek varken tatlı geliyordu ama
199887 zekob evet canım cocuga destek oluyo ama su göbeği o da söyleye söyleye bende takmaya basladim diyorum zamanla gececek bana diyor kendini diyet programına sok yok diyom emzikli anne oldugum için koyamam simdi diyom artık takmamaya calisacam ne yapiyim
199887 rguness evet normal dogumum cok zor gecti bekledigim den de zordu cok aşırı kolilolu da degilim aslinda zamana bırakayım o zmn
199887 Almilaikra emziren anne diyeti devlet ilk kez duydum aslinda bi bakayım şuna nerdeyse gunde uc ogun besleniyom meyve de tuketiyom ara ogunlerde
199887 gbkorkmazzzzzz iki sene bebegim olmadi o süreçte de yine masallh iyi besleniyordum göbeğim çıktı biraz hamileligimde de ayniydim ama doğumdan sonra benimki soylenmeye başladı bazen ona benim dış gorunusum senin için önemli olmamali bana dua etmelisin sen benim iç guzelligimi sevdin de evlendin zaman vermelisin bana sana bi evlat verdim bu bedenimle diyom ☺️boyle konusunca duygulaniom susup bisey diyemiyi
Ervaam Benim eşim de öyle bi sen mi doğurdun Doğuranlar zayıf zayıf sen bir türlü veremedin diyor Salak şey kolaysa gel sen ver
rguness Ervaam çok üzücü bişey herkesin bedeni bir değil o zaman versin parasını spora ve diyetisyene göndersin sizi çok bilmiş kocanız. Psikolojik şiddet resmen. Siz mutlu olmazsanız mutlu bı çocuk yetistiremezsiniz eşinizle bu konuyu konuşmalısınız.
199887 Ervaam bende evlendikten sonra iki sene boyunca zayiftim sonradan aldım simri 4 senemdeyim 79 dum doguma girdigimde 10 kilo gitti şimdi kac aydirda 69 um inşallah oğlum da biraz daha büyüsün elbet böyle kalmicam 😊
199887 bircanmom evet canim ama zamaninda yiyomiuom acıkınca yiyom sut yapacak seyleri yiyom bulgur,makarna,yaprak sarmasi,et, yumurta vs.aburcubur tuketmiyorum bebegime sut yapacak besinleri tuketiyom su da iciyom 😊
Fusunf 199887 yanı kim ister göbek kardiyo bol bol yürüyüş şimdilik bide yediklerinize dikkat etmelisiniz .
Gulkubra 199887 hiç dert etmeyin ben sporcuyum övünmek için değil çok fit bir fiziğim vardı 172 boy 59 kiloydum şimdi 68 kiloyum ve göbeğim var biraz. üstelik emzirmiyorum umursuyor muyum asla çünkğ biliyorum istediğim zaman verebilirim ve Şuan bebeğime bakmak için enerjiye ihtiyacım olduğundan yiyorum.hele ki siz emziren bir annesiniz hiç takmayın ama illa takıyorum vermek istiyorum diyorsanız emziren anne diyeti diye birşey var benim ablam öyle vermişti emzirirken diyetisyenden destek alabilirsiniz
199887 Gulkubra canım yorumun için çok teşekkür ederim peki devlet hastanesinden randevu oluşturuyoruz demi daha once diyetisyene gitmedigim için pek bilmiyom