Kızlar iyi akşamlar raporlu mama olarak nestleyi denemiştik ama kızım hiç bi şekilde içmedi raporunun dolmasına 2 ay var acaba meyveli olanlardan yazdırsammı doktor ilk yazdığın da istemiştim ama bir yaşını geçmediği için vermemişti bu mamalardan kullananlar hangisinin tadı daha güzeldir bizdeki sade ve acıydı içmicegini anlamıştım zaten