1 ay oldu spirail taktiridm ve ipini elle kontrol edin denildi ilişkiden sonra ipi hissetmemeye başladım doktora gittim spirail yerin de dedi ama o ipi hisstemeyince içim rahat etmiyo esim prezervatif de kullanmaya başladı böyle bı durum yaşayan oldumu lütfen yardımcı olun