Doğru düzgün bişey yemiyor emmeyi bile bazen zorla sessiz ortama flan giriyorum zorla veriyorum biberon mama desen ağzına almıyor. Aşırı derecede su içiyor istiyor suyla karnini doğurduğu için mi neyse yemiyo bişey şaştım kaldim valla. Çok hareketli bı bebek sürekli terliyor sivi kaybi olmaması için ve tabi ki susadigini düşündüğüm için bende veriyorm cok zayıf görünüyor bu aralar gözüme sağlık ocağına kontrole gitmeden az da olsa kilo bakimindan toparlasin istiyorum nolur fikir verin ilk çocuğum bilmiyorum daha napcagimi ne yapmam gerektiğini önerileriniz için teşekkür ederim 🌼