KLORAK Harrye23 gayet normal x2 olduğunu varsayarsak Ve her gün x2 olarak ilerliyor diyebiliyorum yani yarın yaptıysanız 500.000 küsür civari
ikiprensannesi53_ Harrye23 hayırlı olsun gebeliğin gayet güzel artmış maşallah 😊 hangi doktora gidiyosun
Harrye23 ikiprensannesi53_ Çerkezköy devlet hastanesinde randevu bulamıyorum çorludaki Recai beye gittim ilk kez
ikiprensannesi53_ Harrye23 işte kötü diyorum ya ben 2021 de o hastanede gebelik takibim vardı birisi anlatırken duydum serviste nobetciyken birisi gelmiş doğuma bahane bulup geri göndermiş hastaneden
ikiprensannesi53_ Harrye23 o her doktorun yaptığı bisey devlette her doktor onu yapıyor ben 2021 de orda doğum yaptım herseyden memnundum
asimesila Harrye23 dikkat edin bende yaptım. Çıkmadı çok uykum var devamlı yatmak istiyorum bende ara ara Midem bulanıyor ama normal test alıp yaptım
Harrye23 asimesila bnm ilk gece 3bte basladı karın agrısı ve mide bulantısı ondan anladım bnde önce silikti kan verdim 84 bidaha 2420 bugun verdım 27 bin cıktı