Nazendehanim Merhaba anneler, molfix Mavi paket kullanıyordum ancak yeni nesil üretiminden memnun kalmadım . Pure soft serisini kullananlar fotoğraf atabilir mi diğeriyle aynı mı . Sleepy eko de bezin pamuğu aşırı sarkıyor bionatural de öyle mi acaba
Aminehumamoms Nazendehanim aa neden molfix mavı paketten memnun değilsiniz ben çok memnunum birde e beneğin bezinden çok memnunum tavsiye ederim
Mmad Nazendehanim bionatural sleepy içindeki en iyi çeşidi ben hrp sleepy kullandım ama molfix ğure denemek istiyorum belki o daha iyidir diyr
Nazendehanim Aminehumamoms pişik yaptı yani 1 senedir Molfix kullanıyorum bu yeni paket mahvetti bizi
Aminehumamoms Nazendehanim her altını açmada krem sürüyormusunuz ben her değiştirmemde krem sürüyorum şuana kadar pişik olmadık
Nazendehanim Aminehumamoms bu zamana kadar surmuyordum pişik de olmuyordu nadiren olurdu ama bu bezi kullandığımdan beri pişik oluyor krem kullanıyorum
Umutunannesi_ Pure soft kullanıyoruz dört aydır memnunuz hiçbir sorun yasamadim mavi paket sizdirma yapıyor ama bundan memnunuz
Nazendehanim Umutunannesi_ farklı tipi ,kalıp olarak aynilar mi aynı numarayi mi kullandınız ikisinde de