aybikreis 7,5 aylık ve 5,5 yaşındalar. Küçük olan 2 kez çiş 1 kez kaka yaptı ağladı çok. Bundan sonrası her çişte yanar ağlar mı? Büyük olan daha yapmadı kardeşi çişte ağladı diye korkuyor şu an. Bu gece benim için uzun olacak
Duygu_5864 aybikreis yok canın hiç korkma zor olanı atlatmışsın zaten içini ferah tut hiç bişey olmuyor ilk çiş önemli zaten sınra bişey kalmıyor doktrunuz ne önerdiyse evde o şekilde tedavi edin birde ağrı kesici ateş düşürücü tamam 🤲🏻 allah şifa versin
lidokain aybikreis çok büyük bir acı olmaz sanmiyorym canım benimki iki yaşında yaptiramadk bir türlü nasip olmadj en büyük korkum sünnet 😀
aybikreis lidokain Büyümeden yaptırmak en güzeliymiş küçük olan ağladı ama şu an iyi sünnet olalı 6 saat oluyor gülüyor oynuyor. Büyük olan da ağlıyor acıyo mu diyorum hayır, çişin mi var diyorum hayır. Nazlanıyor da anladığı için. Pipisi kısaldı sanıyor bide
Duygu_5864 aybikreis oy kıyamam ben onlara inşallah hemencik geçer ki geçiyor yani dediğim gibi allah sabrını veriyor çok güçlü oluyorlar bebekler çocuklar maşallahları var büyüğünü de idare edin artık nazlanacak sıkılacak o farkında olduğu için yapacak bişey yok allah yardımcınız olsun ve evet katılıyorum küçükken yaptırmak daha mantıklı
ozlemerckr Bende 2 aylıkken yaptırdım ilk 1-2 çişinde ağladı ama sonra hiç sorun yaşamadık doktorunuzun önerilerine uyun birde ben naçizane kantoron yağı öneririm doktorunuza sorun tabi yara iyileşmesinde etkili olduğunu düşünüyorum bence fayda sağladı benim oğlumda 👏