byz1 Kubraengin sık sık uyanıyor evet ama ağlama yok valla bazen oluyo sabaha kadar uyuyo 1 kez mamaya iynaiyor bazen 2 3
Rwerdst Kubraengin arada yapıyor ya. Normalde yoktu böyle bir şey. Sanırım dişler geliyor yavaş yavaş. Çok korkarak kalkıyorum bende 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ allahım kalpten gidiyorum 🤕🤕🤕🤕
Rwerdst Kubraengin valla bu güncelleme bir garip anam 😂😂😂 korka korka kalkıyorum. Bazen mızırdanıyor uyku arasında. Ağlıyor mu uyandı mı mızırdandı mı seçemiyorum 😂😂😂