smy17 Aynı konuyu açtım ben de bizim de kolik teşhisimiz var çok ama çok zor ya 😥 çaresiz çare arıyorum etraftan ama kolik olunca kesin çözümü yok sanırım gerçekten çünkü bir gün bebeğimi sakinleştiren yöntem ertesi gün işe yaramıyor sizin bebişiniz sizden başkasında duruyor mu?