Kızlar merhabalae cuma günü bebeğim sezeryanla dünyaya geldi kalp atışları yüksek olduğu için..Doğumdan sonra solunumda sıkıntı yaşayınca kuveze alındı bugünde midesinde kirlilik tespit ettik ufak bir mide kanaması var denildi böyle bir durum yaşayan oldu mu?