[silindi]
Benim bebegimde 10 aylık olacak bir hafta sonra yaklaşık bir aydir artık kendi yediklerimizden yediriyorum tabii alerjk besinler hariç yemekleri tuzsuz yapıyorum oda bizimle yiyor herşeyden biraz biraz sabahlari bazen pankek yapıyorum bazen kerevizlik yumurta irmikli yumurta yapıyorum ara ogunlerde muhallebi hazırlıyorum öğlen meyve püresi hazırlıyorum ( muz elma armut mandalina evde ne varsa ) bazen sade şekilde bazende yogurtla karıştırıyorum aksamlarida yine biz ne yiyorsak o sekilde eğer biz fast food tarzı birşey yiyecek olursak ta ona ince çekilmiş kiymadan köfte yapıyorum yada tavuk haşlıyorum yanina pirinç pilavı yapıyorum tuzsuz kendi yaptığım yogurtla yiyor