Merhabalar, bende kızımı 7 aylıkken bırakıp işe başladım senin anlattığın bir çok şeyi bende yaşadım. 1-2 kere sağım yapmıştım ve bebeğime sadece1-2 kere biberonla süt vermiştim, biberonla süt içmeyi bilmiyordu. Sana tavsiyem işe başlamadan bir ay önce günde bir kez sağım yapıp sağdığın sütü bebeğine biberonla vermen. İlk başlarda bebeğin biberonu reddetip ağlayabilir istemeyebilir ama pes etmemen gerekiyor. Senin yerine biberonu başka birisi verirse daha kolay alışıyor, mesela ben sağım yapıp eşime veriyordum ben yanlarında yokken eşim besliyordu.