123fff ben pastörize sütü ısıtıyorum elimin 7 sn dayanabileceği kadar ısındıktan sonra küçük kavanozlara koyuyorum sonra tahta kaşıkla mayadan biraz alıp ılık sütle sulandırıp karıştırıyorum her kavanozun içinde tek tek. Havalar soğuk olduğu için de sarmalayıp peteğe koyuyorum 6 saat sonra da dolaba. Mis gibi oluyor. Peynirde de labne yapıyorum. Yine pastörize sütü ısıtıp tuzunu aldığım süzme peyniri ezip ılık sütle karıştırıp sonrasında süte katıyorum. Sarmalayıp 12 saat bekletiyorum. Sonrasında da tülbentle süzüp dolaba kaldırıyorum. 5 saat sonra süzülmüş oluyo mis gibi de labne oluyor. ☺️