Kızım 14 aylık memede uyuyordu ama bıraktık 2-3 ay oldu pyatakta pışpışla ya da ninni dinleyerek uyuyor ama yine uzun uyumuyor. Mesela dün 9 da uyudu 10 da uyandı uyuttum çıktım 10 dk sonra geri uyandı sonra 12 de uyandı sonra 4 uyandı sonra 6 da uyandı. Memede uyumayınca uzun uyuması gerekmiyor mu ya bilen var mı ne yapmalıyım artık kaldıramıyorum çok yoruluyorum