Merhabalar çarşamba günü ilk lazer epilasyon seansım olacak. Gelmeden 2 gün önce tüylerinizi jiletle alın dedi. Yüzümdeki tüyleri de mi jiletle almam gerekiyor? Daha kalın ve sert çıkmaz mı özellikle bıyık ve çene?. Tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi?