Songul31 elma kayısı(bu mevsimde olmayacağı için kuru kayısı da olur) ve armut püresi yedirebilirsiniz bol su verin baktınız hala yapmadı bebekler için soğuk sıkım zeytinyağları var 1 çay kaşığı kadar ondan verebilirsiniz devam eden bir kabızlığı olursa da doktorunıza danışıp duphalac adında bir şurup var ona başlamanızı tavsiye ederim☺️