Sizinde kızlarınız böyle mi asla durmuyor yerinde 11 aylık ne duruyor ne emiyor ne oynuyor aşırı huysuz arkadaşlar böyle değildi şimdi emekliyor sürekli yürümek istiyor sonra sinirleniyor aşırı sinirli ne yapacağımı şaşırdım bir yere gitmeye korkar oldum ya