2prensannesi_06 gaz damlasını hiç kullanmadım ben hep doğal kullandım.. su hariç çayıma, süte dahi kimyon koyarak içtim yemeklerimi pişirirken koydum birde yemeğimi tabağıma koyduğumda da kimyon kattım rezene 2-3 bardak içtim bunları yapınca ikimizde sürekli gaz çıkardık beraber rahatladık … Ama herseyi de yemedim dikkat ettim kuru fasulye, nohut, mercimek, turşu, acı biber, karabiber, Lahana, nane, Maydanoz,limon, sarımsak, soğan aklıma gelen bu kadar, bunları hiç yemedim sütün azalırsada Dereotunu yoğurt ve zeytinyağıyla karıştırıp ye acayip süt yapıyor