Esra_asel Kızlar 3 aylığız 1 aydan beri çok az süt içiyor normalde 80-90 cc içerken 60 zorla içiriyorum ve bezinde turuncu leke gördüm sıvı kaybı oluşmuş vücudunda böyle olan var mı ne yapacağımı şaşırdım gerçekten
mamameh Esra_asel benim oğlum 2. Gününde öyle oldu. Doktor az beslenmekten idrarda kristallenme olmuş demişti. Az beslendiği için olur.
Esra_asel mamameh evet bizim de ondan olmuş ama hala 2 saate bir besliyorum ve şu veriyorum hala geçmedi
Poly-ana Esra_asel Bizde de olmuştu su verin bol bol emzirin. Biz nasıl suyu az içtiğimiz de koyulaşıyor rengi onlarda da öyle oluyor korkulacak birşey değil merak etmeyin